Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@10watches.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Bij 10watches staat de kwaliteit van onze producten voorop. Daarom bieden wij standaard een garantie van minimaal drie maanden op al onze artikelen. Bovendien zorgen we voor een snelle afhandeling van garantieclaims.

Onze garantie dekt geen defecten veroorzaakt door normale slijtage, verkeerd of intensief gebruik, val- en stootschade, tenzij anders vermeld.

Deze garantie sluit echter niet uit dat je als consument altijd kunt rekenen op de wettelijke garantie. Dit houdt in dat onze producten moeten voldoen aan de verwachtingen die je redelijkerwijs mag hebben.

Bij 10watches staat jouw tevredenheid voorop, dus koop met vertrouwen!

Nieuwsbrief📫

Schrijf je in en ontvang leuke deals/aanbiedingen!