Verzenden

(Nederland en België)

Wanneer er op een doordeweekse dag voor 15:00 besteld wordt zal de bestelling de zelfde (werk)dag GRATIS verzonden worden. Bij een normale dienstregeling van PostNL zal de bestelling in principe de volgende dag geleverd worden. Soms doet PostNL er iets langer over dan de gewoonlijke 1-2 bezorgdagen, bijvoorbeeld door slechte weersomstandigheden, de feestdagen of andere vertragingen.

(Duitsland)

Wanneer er op een doordeweekse dag voor 15:00 besteld wordt zal de bestelling de zelfde (werk)dag GRATIS verzonden worden. Bij een normale dienstregeling van onze vervoerder (DHL/DPD/PostNL)  zal de bestelling in 2-5 werkdagen geleverd worden. Soms doet onze vervoerder er iets langer over dan de gewoonlijke 2-5 bezorgdagen, bijvoorbeeld door slechte weersomstandigheden, de feestdagen of andere vertragingen.

(Rest van europa)

Wanneer er op een doordeweekse dag voor 15:00 besteld wordt zal de bestelling de zelfde (werk)dag GRATIS verzonden worden. Bij een normale dienstregeling van onze vervoerder (DHL/DPD/PostNL)  zal de bestelling in 2-7 werkdagen geleverd worden. Soms doet onze vervoerder er iets langer over dan de gewoonlijke 2-7 bezorgdagen, bijvoorbeeld door slechte weersomstandigheden, de feestdagen of andere vertragingen.

Bezorging van PostNL/DHL
Wij verzenden alle bestellingen via PostNL/DHL. Je hoeft er in de meeste gevallen niet voor thuis te blijven, want jouw bestelling komt door de brievenbus op je deurmat te liggen. Wil je je bestelling kunnen volgen? Dan kun je tijdens het afrekenproces kiezen voor verzenden met 'Track & Trace'. Wij zullen het pakket dan als brievenbuspakket versturen, het voordeel hiervan is dat je niet thuis hoeft te blijven maar je het pakket wel kunt volgen aan de hand van een trackingcode. Hier zitten dan wel eigen kosten van €4,95 aan verbonden wanneer er gekozen zal worden voor deze optie.

Retourneren

Verkeerd product ontvangen?
Dat is vervelend, natuurlijk onze excuses hiervoor. Je kunt dit aangeven door een e-mail te sturen naar info@10watches.nl zodat we dit direct voor je op kunnen oplossen.

Wil je je bestelling retourneren?

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met jouw bestelling. We kunnen het ook eventueel ruilen. Je kunt jouw bestelling binnen 30 dagen na herroeping melden. Hierna heb je ook nog 14 dagen om je product terug te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag, via de door jouw gekozen betaalmethode retour gestort.

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Na het indienen van een retourverzoek heeft onze webwinkel een periode van 14 dagen om het volledige orderbedrag terug te storten. We streven ernaar dit proces zo snel en efficiënt mogelijk te laten verlopen.

10watches wil graag de producten voor een zo scherp mogelijke prijs aanbieden. Helaas kunnen wij hier door niet ook de retourkosten van je retour naar 10watches vergoeden. Wij hopen op je begrip.

Artikelen kunnen retour gezonden worden naar het onderstaande adres onder vermelding van je naam, bestelnummer & reden van retour:

  • 10watches B.V.
  • Ecustraat 45
  • 4879NP Etten-Leur
  • Nederland

Vaak gesteld

Wanneer je een bestelling plaatst vóór 15:00 verzenden wij de bestelling op werkdagen de zelfde dag nog!

Zodra de bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met tracking informatie, zodat je je pakket gemakkelijk kunt volgen.

Heb je geen e-mail ontvangen? Check je spambox. Mocht je het daar niet vinden, stuur dan een e-mail naar info@10watches.nl. Wij sturen dan direct de tracking informatie toe!

(Nederland en België)

Wanneer er op een doordeweekse dag voor 15:00 besteld wordt zal de bestelling de zelfde (werk)dag GRATIS verzonden worden. Bij een normale dienstregeling van PostNL zal de bestelling in principe de volgende dag geleverd worden. Soms doet PostNL er iets langer over dan de gewoonlijke 1-2 bezorgdagen, bijvoorbeeld door slechte weersomstandigheden, de feestdagen of andere vertragingen.

(Duitsland)

Wanneer er op een doordeweekse dag voor 15:00 besteld wordt zal de bestelling de zelfde (werk)dag GRATIS verzonden worden. Bij een normale dienstregeling van onze vervoerder (DHL/DPD/PostNL)  zal de bestelling in 2-5 werkdagen geleverd worden. Soms doet onze vervoerder er iets langer over dan de gewoonlijke 2-5 bezorgdagen, bijvoorbeeld door slechte weersomstandigheden, de feestdagen of andere vertragingen.

(Rest van europa)

Wanneer er op een doordeweekse dag voor 15:00 besteld wordt zal de bestelling de zelfde (werk)dag GRATIS verzonden worden. Bij een normale dienstregeling van onze vervoerder (DHL/DPD/PostNL)  zal de bestelling in 2-7 werkdagen geleverd worden. Soms doet onze vervoerder er iets langer over dan de gewoonlijke 2-7 bezorgdagen, bijvoorbeeld door slechte weersomstandigheden, de feestdagen of andere vertragingen.

Apple Watch

Momenteel zijn er 7 verschillende maten van de Apple Watch beschikbaar. (38mm - 40mm - 41mm -42mm - 44mm - 45mm - 49mm)

Op de achterkant van de Apple Watch vind je in het klein het aantal mm van jouw Apple Watch.

Bij het kiezen van de juiste maat voor je gewenste bandje heb je keuze uit 2 verschillende maten. Namelijk: 45/44/42mm of 41/40/38mm

Zorg dat het aantal mm wat op de achterkant van jouw Apple Watch overeen komt met 1 van de maten.

Heb je bijvoorbeeld een 44mm watch kies dan de optie 45/44/42mm.

Heb je een Apple Watch Ultra (49mm)? Kies dan de optie 45/44/42mm.

Voor onze hoesjes, zorg dat het aantal mm overkomt met het aantal mm van jouw Apple Watch.

Heb je vragen of twijfel je welke maat jouw Apple Watch is? Stuur een mailtje naar info@10watches.nl. Wij helpen je graag verder!

Wij bieden verschillende betaalmethoden aan om je winkelervaring gemakkelijk en veilig te maken. Hieronder vind je alle betaalmethoden die we momenteel accepteren:

Lokale betaalmethoden: In sommige landen accepteren we lokale betaalmethoden zoals iDEAL, BanContact of Sofort.

PayPal: Je kunt je PayPal-account gebruiken om aankopen op onze website te doen voor extra gemak en veiligheid.

Mobiele betaaldiensten: Afhankelijk van je locatie accepteren we mobiele betaaldiensten zoals Apple Pay, Shop Pay en Google Pay.

Creditcards of bankpassen: We accepteren grote creditcards en bankpassen, waaronder Visa, Mastercard en American Express.

Cadeaubonnen of winkeltegoed: Als je een cadeaubon of winkeltegoed van ons hebt, kun je deze gebruiken om je aankopen te betalen.

Als je vragen hebt over betaalmethoden of hulp nodig hebt bij je betaling, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Tuurlijk! Wij kunnen het verkeerde bandje/ hoesje gemakkelijk ruilen tegen de gewenste maat. Stuur een mailtje naar info@10watches.nl en wij regelen het direct voor je.

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met jouw bestelling. We kunnen het ook eventueel ruilen tegen een andere maat/kleur. Je kunt jouw bestelling binnen 30 dagen na herroeping melden. Hierna heb je ook nog 14 dagen om je product terug te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag, via de door jouw gekozen betaalmethode retour gestort.

Uitgebreide retourinformatie vind je op onze retourpagina

Bericht ons

Stuur een whatsapp naar:

+31 684380611

E-mail ons

Stuur een e-mail naar info@10watches.nl

NIEUWSBRIEF📫

Schrijf je in en ontvang leuke deals/aanbiedingen!